[Autoliste] Velo braukšana Re: Re: Velo registracija

hardcore at parks.lv hardcore at parks.lv
Tue Jun 7 10:07:13 EEST 2011

Zemāk minetās problemas raksturīgas netrennētam rumpim. Serde nav
pieradusi pie slodezes, ko viņai uzkrāmē, vielmaiņa strauji
ievājas anaerobajā režīmā un braucējs jūtas saguris. Tāpēc
braucot ar riteni pirmās 5 - 7 minūtes jābrauc izteikti
nesteidzīgi. Ja ir pulsa mērītājs, tad skatas lai pulss būtu
robežās no 100 - 130. Un vēl kas svarīgi, ka pēc tām 5-7 min.
iesildīšanās arī nevar uzreiz "atvērt ar pilnu" . Slodze
līdz normālai jāuzkapina nākamas 5 min. Pec tam ar normālu
slodzi, pēc pulsa tas būtu tuvu pie 130 (atpūtas) vai tuvu pie 150
(intensīvas slodzes) var braukt bezmaz cik gribas. Reāli kautkur 30
- 45 minūtēs rumpis būs notērējis "ātro enerģiju", tobiš
cukurus un tikai pēc tam sāks pārstrādāt taukus. Un vel svarīgi,
no visa brauciena pēdējās 5 min vienmērīgi samazināt slodzi,
nevis vienkārši apstāties. Attiecīgi tādā režīmā
regulāri braucot vidējais ap 30 km/h pa labu asfaltu nebūs kautkas
neiespējams. Ja kādam baigi interesē, ko personīgais rumpis spej,
tad var iztēret noteiktu skaitu Ls un apmeklet sporta laboratoriju un
nomērīties. Dakteris pa ceļam vēl izstāstīs, kāds ir
optimālakais režīms, kādā būtu jāpedālē.
	Ojārs.
On Mon  6/06/11 11:37 PM , JanisD 3ciems  wrote:nu man arii parasti
gribas uzmiit, bet nu laikam esmu tizls
 ritenjbrauceejs :D. jo ja vienreiz 16km garaa posmaa maajup iztureeju
 videejo 25 km/h, tad biju gandriiz beigts, normaali tik ap 21
 videejais sanaak un taapat slapjsh.
 Janis D, "3-ciems"
 Cita Omega
 Honda Dominator, Kawasaki Vulcan veel joprojaam bez izvirdumiem
 2011/6/6 Karlis :
 > man problēma ir noturēt tos  svīdonītis klāt...
 > Ja saliktu radarus veļļukiem, ar ierobežojumu 20km/h tad varbūt
 > situācija uzlabotos :D

lēnām.

 > --
 > Karlis