[Autoliste] Re: nostaļģija

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Fri Jun 3 09:25:26 EEST 2011

> btw, par supportu kjiileeshanu - opelim tik vienreiz esmu taadu
> lietu
>  maniijis. sencim peec ziemas staaveeshanas asconai taa bija. omegai
>  arii peec gada diikstaaves itkaa nekas nekjiilee. nu a paareejie
>  laikam nedabuujaa taa nostaaveeties
 Vispār ar bremzēm Opeļiem mēdza būt joki - līdz attiecīgi pa
 klasēm sāka
 ražot modeļus Corsa B/ Kadett E/ Vectra A/ Omega A. Līdz tam Opel
 lika
 saviem auto divu dažādu ražotāju bremžu sistēmas, vācu ATS un
 amerikāņu
 (britu vai franču ražojuma) Delco-Remy . Abām bija stipri
 atšķirīgi galvenie bremžu
 cilindri , suporti priekšā un bremžu mehānismi aizmugurē,
 protams arī "kolodkas".
 Un taisni tiem Delco-Remy bija indeve ķīlēt, rūsēt un vēl
 visādi žākstīties.
 Principā konstrukcija bija OK, tikai viss drusku par smalku un mode
 uzkrāt smiltis,
 dubļus un citu draņķību. Bet, ja (pārsvarā ne pa zemes ceļiem
 braucot) vismaz
 pāris reižu gadā tās bremzes kaut ar spēcīgu ūdens strūklu
 izskaloja, principā
 problēmu nebija.
 Ruu