<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">btw, par supportu kjiileeshanu - opelim tik vienreiz esmu taadu lietu<br /> maniijis. sencim peec ziemas staaveeshanas asconai taa bija. omegai<br /> arii peec gada diikstaaves itkaa nekas nekjiilee. nu a paareejie<br /> laikam nedabuujaa taa nostaaveeties<br /></blockquote>------------------------------------------<br />Vispār ar bremzēm Opeļiem mēdza būt joki - līdz attiecīgi pa klasēm sāka<br />ražot modeļus Corsa B/ Kadett E/ Vectra A/ Omega A. Līdz tam Opel lika<br />saviem auto divu dažādu ražotāju bremžu sistēmas, vācu ATS un amerikāņu<br />(britu vai franču ražojuma) Delco-Remy . Abām bija stipri atšķirīgi galvenie bremžu<br />cilindri , suporti priekšā un bremžu mehānismi aizmugurē, protams arī "kolodkas".<br />Un taisni tiem Delco-Remy bija indeve ķīlēt, rūsēt un vēl visādi žākstīties.<br />Principā konstrukcija bija OK, tikai viss drusku par smalku un mode uzkrāt smiltis,<br />dubļus un citu draņķību. Bet, ja (pārsvarā ne pa zemes ceļiem braucot) vismaz<br />pāris reižu gadā tās bremzes kaut ar spēcīgu ūdens strūklu izskaloja, principā<br />problēmu nebija.<br />Ruu<br /><div id="sig_lower"> </div>