[Autoliste] Re: nostaļģija

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Fri Jun 3 10:38:11 EEST 2011

mnja. Griezt vajag(tm) šitie mazie grib lai jamos moca, savādāk no viņiem peroformanci nevar dabūt, ir jāstrādā(tm) pie tam atlaist nedrīkst.
Ir pieredze iekš augstkalnu apstākļiem(tm) un vides temperatūras 30+ ar Audi A2 un Skoda Fobia, abi prasa strādāt ar pārnesumkārbu ne tikai ar labo kāju...

ar cieņu spameris GirtzB, S54B32 pieradina pie slinkuma(tm)