[Autoliste] Re: Velo registracija

hardcore at parks.lv hardcore at parks.lv
Wed Jun 1 09:55:12 EEST 2011

On Wed  1/06/11  8:42 AM , KPL  wrote:>
 > P.S   CSDD  akciju laikā  pie  registrācijas  galdiem  tādus
krievu  laiku
 > riteņus  var  redzēt -  riktīga  veco  laiku  klasika,  ko
tikai  vecajās
 > krievu  filmās  var  vēl  redzēt ;o)

 Pacels mums veel bik akciizi, un ne taadus vien tauta vilks no
 pazhobeleem laukaa. Un veseliigaak dziivos.
 -
	Katrā ziņā es ikdienā braukajot Sloka - Rīga (arī pa Rīgu) -
Sloka nemanu, ka būtu daudz tādu, kam velo ir pamata transports. No
vienas puses labi. Nav jālaviere un jāapdzen. Ties, pēcpusdienās /
vakaros uz Jūrmalas veloceliņa IR SATIKSME.
	Ojārs, ar vid ātrumu 26,2 km/h pie uzskaitīta nobraukuma 13883.7
km (pēc baterijas maiņas)