[Autoliste] Re: Velo registracija

Ginc ginc at pie-dabas.net
Wed Jun 1 09:36:12 EEST 2011

Man sanāca vienkāršāks variants - piereģistrēju braucamu Kuldīgas
velodienās, aizņēma tas aptuveni 1-2 minūtes. Bildēja CSDD pārstāvji paši.
Noderēt tas var gadijumā ja velo nosper un policija pēctam pārtver
zagļus ar visu krājumu (ir bijuši gadījumi). tagad sanāca - ja pats
nepamani policijas paziņojumu un nesavāc nosperto riteni (kur vēl nākas
pierādīt ka tas tiešām ir tavs), tas paliek zaglim. Ja velo ir
reģistrēts - ir cerība ka tad tiksi pabrīdināts un atgūsi savu braucamo.

G.