[Autoliste] Re: Velo registracija

Baiba Kopmane baiba.kopmane at gmail.com
Wed Jun 1 10:00:01 EEST 2011

droši  vien,  ka  tagad  var  arī  nestandarta  riteņus  piereģistrēt,
savas aizņemtības dēļ  nav  sanācis  vēlreiz  pārbaudīt, bet  CSDD  epasts
arī  tika  izmantots,  tā  kā  gan jau  ka  tagad  var  visādus  debesu
brīnumus  reģistrēt ;o)

Velo  satiksme   tagad  vispār  ir  daudz  lielāka  nekā  dažus  gadus
atpakaļ.   man  vairāk  fascinē  ziemas  braucēji  ar  speciālie  šipiem un
apģērbiem ;o)