[Autoliste] Re: elektromobīļi

raimonds.v krani at inbox.lv
Thu Mar 10 11:11:47 EET 2011

 nu nezinu nezinu, vai tikai reto braucienu pie omes dēļ cilvēki
 atteiksies no klasiskiem auto.
 Tāpat jebkurā darba dienā var sanākt ka kaut kur jāaizbrauc, a
 ta izrādīses ka auto nav uzlādēts, jalādē ilgi ( vel jau vietu
 atrast vajag kur varēs uzlādēt). bez tam daudziem vieglais auto ir
 darba auto, kur tāds princips neder absolūti. man domāt kamēr
 uzlāde būs ilgāka kā degvielas uzpilde, auto dārgāki un
 kroplīgāki kā parastie, kamēr elektrību neiegūs no
 neatjaunojamiem energoresursiem, tikmēr tas ir tikai modes lieta.
 Iespejams, ka uz doto brīdi, tas ir tikai mēginājums parādīt ,ka
 principā tas ir iespējams, tomēr tehnoloģījām vēl daudz ir
 jāattīstās lai spētu piedavāt to pašu ko klasisks auto.
 Kaut kur lasīju, ka kāds karavadinis bija izsmējis inženieri,
 kurš prezentēja tvaikoni ar tekstu: Tu domā ka, ja ES iekuršu
 kuģim apakšā ugunskuru, tās spēs bez burām
 pārvietoties??!!!... un proatms noraidījis piedavājumu. Kāda ir
 tagad realitate, to mēs loti labi zinam.
 ramonz,
 par progresu
 Citējot *Mara Niedra <maara at dagmaara.lv> [1]*:

Links: