[Autoliste] Re: elektromobīļi

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Mar 10 11:18:12 EET 2011

danu, Tu par tiem gludekljiem. es par masiinaam un to dazadibu vispaar.
maara

nu nezinu nezinu, vai tikai reto braucienu pie omes dēļ cilvēki atteiksies
no klasiskiem auto.
Tāpat jebkurā darba dienā var sanākt ka kaut kur jāaizbrauc, a ta izrādīses
ka auto nav uzlādēts, jalādē ilgi ( vel jau vietu atrast vajag kur varēs
uzlādēt). bez tam daudziem vieglais auto ir darba auto, kur tāds princips
neder absolūti. man domāt kamēr uzlāde būs ilgāka kā degvielas uzpilde, auto
dārgāki un kroplīgāki kā parastie, kamēr elektrību neiegūs no
neatjaunojamiem energoresursiem, tikmēr tas ir tikai modes lieta. Iespejams,
ka uz doto brīdi, tas ir tikai mēginājums parādīt ,ka principā tas ir
iespējams, tomēr tehnoloģījām vēl daudz ir jāattīstās lai spētu piedavāt to
pašu ko klasisks auto.

Kaut kur lasīju, ka kāds karavadinis bija izsmējis inženieri, kurš
prezentēja tvaikoni ar tekstu: Tu domā ka, ja ES iekuršu kuģim apakšā
ugunskuru, tās spēs bez burām pārvietoties??!!!... un proatms noraidījis
piedavājumu. Kāda ir tagad realitate, to mēs loti labi zinam.

ramonz,
par progresu
==========

Citējot Mara Niedra <maara at dagmaara.lv> <mailto:maara at dagmaara.lv> :

	man kauka arvien vairaak skiet, ka uztureet cupu ar autinjiem tapec,
ka
	kaads no tiem, savu izcili specifisko ipasibu delj noderees apm 3
reizes
	gadaa, ir vismaz daargi. tadejadi pilsetnieks praktiskais savam
ikdienas
	vajadziibaam maajas-darbs-veikals-maajas tomer varetu braukt ar
mugursomu un
	trisreiz vasaraa braucot pie omes uz laukiem, iznomaat minivenu vai
pikapu.
	nu izmaksaas ta noma latus, piem, 200, tak ja tas minivens staavees
bez
	darba pagalmaa - izmaksas buus daudzkaart lielaakas. vai kaut rijot
vairaak
	par mugursomu. kautka ta. bez saubaam, katram savas vajadziibas un
	risinaajumi.
	esmu pargajusi uz bordo toyota lietosanu - patiikami. menesa beigas
sanemu
	reekinu, nomaksaaju un nesaap man galva par ledus skrapesanu,
riepaam,
	apdrosinaasanu vai parkosanos.
	maara