[Autoliste] Re: elektromobīļi

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Mar 10 10:54:53 EET 2011

man kauka arvien vairaak skiet, ka uztureet cupu ar autinjiem tapec, ka
kaads no tiem, savu izcili specifisko ipasibu delj noderees apm 3 reizes
gadaa, ir vismaz daargi. tadejadi pilsetnieks praktiskais savam ikdienas
vajadziibaam maajas-darbs-veikals-maajas tomer varetu braukt ar mugursomu un
trisreiz vasaraa braucot pie omes uz laukiem, iznomaat minivenu vai pikapu.
nu izmaksaas ta noma latus, piem, 200, tak ja tas minivens staavees bez
darba pagalmaa - izmaksas buus daudzkaart lielaakas. vai kaut rijot vairaak
par mugursomu. kautka ta. bez saubaam, katram savas vajadziibas un
risinaajumi.
esmu pargajusi uz bordo toyota lietosanu - patiikami. menesa beigas sanemu
reekinu, nomaksaaju un nesaap man galva par ledus skrapesanu, riepaam,
apdrosinaasanu vai parkosanos.
maara

it kā jau jā, bet jebkuram ir vajdzība izbraukt arī ārpus pilsetas. tad ko
iepirk ka milzīgu naudu elektriskos iepirkumu ratiņus un vēl uzturēt
klasisku auto??? es domā, ka latvietis praktiskais uz šo neparakstīsies.

ramonz
=====

Skjiet neviens vinjus arii citaadi kaa vien pilseetai nepozicionee. Un
Riigaa lielais vairums pamataa tikai uz darbu-uz veikalu-uz maajaam
arii brauc.

--
KPL