[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Thu Feb 24 08:41:58 EET 2011

a vot i ne suuda netaisos to dariit. ja es ar to gribeetu nodarboties,
tad liistu pats politikaa. probleema ir tajos, kas tur ir, ka vinji
nevar/negrib visu iisto bildi paraadiit. balsoju peec baumaam par
domaajamo mazaako ljaunumu.
dariit man nav ko kaa peetiit politiku, tik  lai nobalsotu pareizaak.
es labaak graamatu palasu kaadu interesantu.
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan veel joprojaam bez izvirdumiem