[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

raimonds.v krani at inbox.lv
Thu Feb 24 12:21:17 EET 2011

 NevieNS nesaka, ka visiem jālien valdībā. politkas veidošana
 sakas ar domāšanu par to un attiecīgu loģisku rīcību gan
 vēlēšanu laikā , gan pēc tām. Ja viss būt labi, tad arī
 nevajdzetu iesaistīties.ddiemžēl....... nekas nav ne tuvu tam, lai
 varētu teikt ka ir labi.
 Sabalsojam pēc baumām, nevis pēc pašu domām un analīzes,
 sabalsojam pec kauT kāda principa paši nezīnot ko, neskatoties uz
 ievēlāmo darbiem, bet klausoties ko vini mums borē.
 rezultāts?...rezultāts uz sejas kā saka.
 ramonz
 =========
 Citējot *JanisD 3ciems <3ciems7 at gmail.com>*: