[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

raimonds.v krani at inbox.lv
Wed Feb 23 14:21:03 EET 2011

 Neņem ļaunā, bet šitāds piegajiens ir tas pats kas
 pirmsvēlēšanu reklāmās saskatīt  " cik tas smuki
 izskatās" , "cik tas vecs un nemāk skaisti runāt" , " kāds tas
 omulīgs un pieklajigi runā un izskatās" . Tādā garā arī
 savēlēti visi tie badmiras, kas tikuši pie siles aizmirst par
 vēlētāju tajā pašā momentā....un pēc tam vēl uzkakā no
 piektā stāva.
 Jāprot tacu celvēkiem atšķirt, salīdzināt, domāt,
 iedzilinaties. Neviens cits, kā mes paši to politiku veidojam.
 ramonz
 =====
 Citējot *JanisD 3ciems <3ciems7 at gmail.com>*: