[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

ramonz krani at inbox.lv
Mon Feb 21 19:14:55 EET 2011


Dīvaina Tev versija.
Itera Latvia par katru cenu mēģina uzturēt Latvijā monolcenas uz gāzi un 
iepērk gāzi tikai caur Krieviju. Itera Latvia darbības rezultāta 100% no 
gāzes, ko izmanto Latvijā, nāk no Krievijas, savukārt Krievija diktē 
paaugstinātas cenas, kas neatbilst pasaules gāzes tirgus cenām.
Piemēram, 2009. gada pavasarī pasaules naftas un gāzes cenas bija 
kritušās apmēram trīskārtīgi, bet Latvijas Gāze (sadarbibā ar Itera 
Latvia un Krievijas Gazprom un ar Latvijas cenu uzraudzības iestāžu 
atbalstu - Velentīna Andrejeva) pauagstināja gāzes cenas par apmēram 30%.
Līdzīga situācija bija arī 2010. gada pavasarī - pasaules naftas un 
gāzes cenas turās ne pārāk augstā līmenī un pat samazinās, bet Latvijā 
cenas tiek paaugstinātas atkal par 1/3.
Principā nav skaidrs, kāpēc tāda Itera visprār vajadzīga?... lai 
starpniecības procentiem apmaksātu Gazprom lobēšanu? Kādas derīgas 
funkcijas veic Itera, bez kurām Latvijas valts nevar iztikt??!!
Kā interesēs strādā Itera??  Diez vai valsts labā.!!

Pat Eiropas enerģētikas komisārs atzīst, ka Latvijā gāze ir dārgāka kā 
Vācijā, neskatoties uz to ka esam tuvāk krievijai, mums ir Inčukalns  un 
mums zemākā pirkstspēja ES.

paši varat gūgles tantei pajautāt.

ramonz
=====




On 2011.02.21. 18:46, Ģirts Karnītis wrote:
> A ko tev Itera nodarījusi? Man tāda versija, ka mēs no Iteras iepērkam par
> tādu pat cenu, par kādu citi pērk no Gazproma. Tā Itera vairāk man izskatās
> pēc tāda Krievijas vīru mazā biznesiņa kā noslaukt daļu naudiņas par gāzes
> tirdzniecību (tjipa kā visādi ofšori ap kuģniecību utml, caur kuriem jāslēdz
> vienošanās - pa taisno nekas nenotiek).
>
> Ģirts

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20110221/24859045/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list