[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs
ramonz
krani at inbox.lv
Mon Feb 21 19:14:55 EET 2011
Dīvaina Tev versija.
Itera Latvia par katru cenu mēģina uzturēt Latvijā monolcenas uz gāzi un
iepērk gāzi tikai caur Krieviju. Itera Latvia darbības rezultāta 100% no
gāzes, ko izmanto Latvijā, nāk no Krievijas, savukārt Krievija diktē
paaugstinātas cenas, kas neatbilst pasaules gāzes tirgus cenām.
Piemēram, 2009. gada pavasarī pasaules naftas un gāzes cenas bija
kritušās apmēram trīskārtīgi, bet Latvijas Gāze (sadarbibā ar Itera
Latvia un Krievijas Gazprom un ar Latvijas cenu uzraudzības iestāžu
atbalstu - Velentīna Andrejeva) pauagstināja gāzes cenas par apmēram 30%.
Līdzīga situācija bija arī 2010. gada pavasarī - pasaules naftas un
gāzes cenas turās ne pārāk augstā līmenī un pat samazinās, bet Latvijā
cenas tiek paaugstinātas atkal par 1/3.
Principā nav skaidrs, kāpēc tāda Itera visprār vajadzīga?... lai
starpniecības procentiem apmaksātu Gazprom lobēšanu? Kādas derīgas
funkcijas veic Itera, bez kurām Latvijas valts nevar iztikt??!!
Kā interesēs strādā Itera?? Diez vai valsts labā.!!
Pat Eiropas enerģētikas komisārs atzīst, ka Latvijā gāze ir dārgāka kā
Vācijā, neskatoties uz to ka esam tuvāk krievijai, mums ir Inčukalns un
mums zemākā pirkstspēja ES.
paši varat gūgles tantei pajautāt.
ramonz
=====
On 2011.02.21. 18:46, Ģirts Karnītis wrote:
> A ko tev Itera nodarījusi? Man tāda versija, ka mēs no Iteras iepērkam par
> tādu pat cenu, par kādu citi pērk no Gazproma. Tā Itera vairāk man izskatās
> pēc tāda Krievijas vīru mazā biznesiņa kā noslaukt daļu naudiņas par gāzes
> tirdzniecību (tjipa kā visādi ofšori ap kuģniecību utml, caur kuriem jāslēdz
> vienošanās - pa taisno nekas nenotiek).
>
> Ģirts
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20110221/24859045/attachment.html>
More information about the Autoliste
mailing list