[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Mon Feb 21 18:46:40 EET 2011

A ko tev Itera nodarījusi? Man tāda versija, ka mēs no Iteras iepērkam par
tādu pat cenu, par kādu citi pērk no Gazproma. Tā Itera vairāk man izskatās
pēc tāda Krievijas vīru mazā biznesiņa kā noslaukt daļu naudiņas par gāzes
tirdzniecību (tjipa kā visādi ofšori ap kuģniecību utml, caur kuriem jāslēdz
vienošanās - pa taisno nekas nenotiek).

Ģirts