[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Mon Feb 21 20:26:00 EET 2011

Eiropas energokomisārs melo. Aizejot uz
http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/statistics/search_database jebkurš var apskatities, ka piemēram, 2010. gada 1. pusgadā mājsaimniecibām cena bija Latvijā 7.7148 eur/Gj, Vācijā - 11.5400 eur/GJ.
Un LV cenas mājsaimnicībām pēc eurostat datiem NEKAD nav bijušas
augstākas par Vācijas cenām.
Par cenu izmaiņu dinamiku. LV ir noteikts, ka cenā tiek ņemti vērā
pēdejo 9 mēnešu dati. Loģiski, ka gan cenas pieaugums, gan cenas
pazemināšanās LV tarifā nonāk gludāk un ar lielāku nobīdi laikā.
Piemēram, 2010. gada ziemā pasaules gāzes cenas uzleca oijoijoijoijoj,
bet LV gāzes cenas pat bikīt pazeminājās, kas ļāva relatīvi vieglāk
pārciest 2009/2010. gada ziemu ar zemāku gāzes tarifu. Tad nu 2010. gada
pavasarī ziemas gāzes cenas paaugstinājums beidzot ielikās arī LV gāzes
tarifā.

Ģirts, reizēm nemīl melus un puspatiesības

P , 2011-02-21 19:14 +0200, ramonz rakstīja: