[Autoliste] Re: Kalatuns

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Sun Feb 20 11:04:30 EET 2011

staastiet veel par diizelja priekshrociibaam! :D

nemaz nenoliedzot diizelja ekAnomismu, shkjiet muuzhiigais chakaris
ziemaa mani kautkaa neuzrunaa... sheit viss ir "s popraffkoi na
mestnotj" - alkatiigo tirgonju shkjaidiitaa degviela, "ietaupiitaas"
piedevas, utt...

mani, ne-diizelista, ieteikumi:
* degvielas trubas caur salonu
* apsildaams degvielas filtrs
* apsildaama degvielas tvertne
* 0Wkautkas sinteetisku eljlju lietoshana ziemaa

2011/2/20 Arnis Zagorskis <arc at intelectuals.net>:

> savulaik, kaa jau esu mineejis, tika kaukaadaa tjipa k-rautaa iepirkta
> pretasasalshanas piedeva, kaukaada canadieshu razhojuma, 0,5 laikam, ar domu
> ka der tonnai diizeljdegvielas. maksaaja to pashu ko pudeliite baakai, kuraa
> 80% vai 90% no sastaava ir taapati petroleja.
> jaucot mazaakaas devaas var izmantot aptiekas svarus un petroleju :)
>
> celjojumos ar diizeli uz aukstaakiem apgabaliem parast censhos pildiities
> peec iespeejas nestee ;) un panjemt liidzi kaadu 5l kanniiti ar  augstaak
> mineeto shjiidumu, kuru droshi var aizstaat ar paaris pudeliiteem gatava
> [...]

Rinalds