[Autoliste] Re: Kalatuns

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Sun Feb 20 14:53:04 EET 2011

> staastiet veel par diizelja priekshrociibaam! :D
>  nemaz nenoliedzot diizelja ekAnomismu, shkjiet muuzhiigais chakaris
>  ziemaa mani kautkaa neuzrunaa... sheit viss ir "s popraffkoi na
>  mestnotj" - alkatiigo tirgonju shkjaidiitaa degviela,
> "ietaupiitaas"
>  piedevas, utt...
>  mani, ne-diizelista, ieteikumi:
>  * degvielas trubas caur salonu
>  * apsildaams degvielas filtrs
>  * apsildaama degvielas tvertne
>  * 0Wkautkas sinteetisku eljlju lietoshana ziemaa
 -------------------------------------
 Jāsaka gan, ka tai pat laikā ir gana daudz ļaužu, kuriem ziemā
 ar dīzeļiem
 problēmu nav :-) Acīmredzot seko, kādā stāvoklī auto sasniedz
 Salatētis :-)
 Man te ap māju stāv ne viens vien benzīnnieks arī, kuru saimnieki
 jau kuro
 dienu pūlas iedarbināt, turklāt pat šoruden iegādāti un svaigi
 :-) Un ir vairāki
 dīzeļi, kuri bez problēmām no rīta pielec kā suns pie kājas un
 aizbrauc dienas
 gaitās ... :-) Apsildīt visu ko - jā, tas risina lērumu
 problēmu, bet pārsvarā
 līdz tam īpašnieki neaizdomājas, kamēr Salatētis nav viņu
 kārtīgi apkampis
 un Sniegbaltīte neliek sākt masturbēt :-))))))))))))))0
 Starp citu, vesels lērums autoražotāju kategoriski neakceptē
 0W-xx motoreļļu
 lietošanu, īpaši ķerrām, kuras ražotas līdz 2005.-2006. gadam
 :-) Ar to jāuzpasējas
 benzīnnieku un jo īpaši dīzeļu īpašniekiem! :-)

 ------------------------------------
 Petroleja šajos sastāvos pilda tikai šķīdinātāja, tobiš
 "nesēja" funkciju -
 tajā ir izšķīdināta tā polimēru kompozīcija, kura arī veic
 darbu. Plikā veidā
 to piedevu grūti vienmērīgi izmaisīt / sajaukt ar DD, tāpēc
 iepriekš izšķīdina
 ogļūdeņražu šķīdinātājā, šai gadījumā petrolejā.
 Benzīna piedevas tāpat ir
 "premixed" tipa. Bez tam šāda operācija padara "tautas patēriņa
 preci" par
 "foolproof" tipa produktu, mazāk bīstamu neapdomīgiem /
 neapzinīgiem
 pilsoņiem. Piemēram mūsu savulaik tirgotais Paraflow 255 bija
 "industrial
 grade" produkts, koncentrāts, un pat tas saturēja petrolejas tipa
 šķīdinātāju,
 kaut nebija īsti domāts individuālai lietošanai.
 Ruu