[Autoliste] Re: Kalatuns

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Sun Feb 20 01:56:06 EET 2011

Juris Knakis wrote, On 2011.02.19. 10:29:
> [...]
>     nevainojami pie -20. Smagā auto aķis un vadi kaujas gatavībā, bet ko
>     darīt, ja bāka saies ķīselī? Ja saduļķojas, tad jau laikam game over un
>     jāskalo sistēma, vai tomēr var cerēt šķilt un tikt mājās ar siltāka
>     laika iestāšanos?

> Mja, šādos gadījumos senāk lieliski palīdzēja mana ex-kantora piedeva
> Paraflow 255 (vēlāk Infineum 255) - vien, kā visus "antigelus", to vajadzēja
> vienot klāt degvielas uzpildīšanas laikā, vislabāk vēl + temperatūrā ... Bet
> nu var provēt sameklēt apkārtnē kādu pretparafīna piedevu (bodīte? DUS

savulaik, kaa jau esu mineejis, tika kaukaadaa tjipa k-rautaa iepirkta
pretasasalshanas piedeva, kaukaada canadieshu razhojuma, 0,5 laikam, ar
domu ka der tonnai diizeljdegvielas. maksaaja to pashu ko pudeliite
baakai, kuraa 80% vai 90% no sastaava ir taapati petroleja.
jaucot mazaakaas devaas var izmantot aptiekas svarus un petroleju :)

celjojumos ar diizeli uz aukstaakiem apgabaliem parast censhos
pildiities peec iespeejas nestee ;) un panjemt liidzi kaadu 5l kanniiti
ar  augstaak mineeto shjiidumu, kuru droshi var aizstaat ar paaris
pudeliiteem gatava "antigeela" . obligaati liidzi _labus_ piepiipeejamos
vadus un veelams kaadam atnjemt zhelejas akumulatoru :-))
sarkanaa optima shaadaa laikaa ljoti labi veic savu darbu.

janu paranoja,veel var panjemt degvielas filtrus liidiz.

aa, bobikaa te vasaraa paarkraameejot motoru un izmantojot momentu kad
motora bloks ir uz galda, tur tika ielikts dzses shkjidruma tenis no
220. :-) pa shiteim saliem tika itkaa bish palietots, bet zin iisti nau
jeegas, lec taapat no pusapgrieziena. gribi sildi, negribi nee.

a kad pirms kaada briizha iisti neleca, tad iisti neleca ne silts ne
auksts, beigaas atradu ka ar lekshanu ljaunpraatiigaa noluukaa bija
nodarbojusies zobsiksna un aizlekusi kaukur galiigi shkjeersaam :-)))
ek buutu devis kaadaa servisaa skruuuveet, buutu kam aizbraukt pa seju
sasist vismaz :D

> veikaliņš?) , ja paredzēts pildīties. Otrs variants - apgaismošanas
> petroleja,
> to var pievienot max kādus 10%,

kamdeelj? laigan patiesiibaa 10% ir gana daudz, piemeeram uz 80l soljkja
esnemaz uz 8l petrolejas i netaisos atveezeeties, parast samierinaas ar
kaadu litru/dviem :-)

bet atkal to jādara uzpildīšanās laikā -
> papriekš petroleju bākā, pēc tam pa virsu DD... Nu un, ja "izkritīs" tomēr

par to pildiishanos, jaa, veel paliidz kannas metode, bagaatiigi
saskhkjiidina piedevu 20l kanna ar degvielu, labi sakrata un tad iejauc
baakaa :)

> parafīns, tad jābūvē iglu un jāziemo, jo nekāda ķīmija šo parafīnu

jaiet mezhaa pec malkas un jaakurina ugunskurs apakshaa :-)
> nešķīdina,
> to dara tikai pati DD attiecīgā temperatūrā :-)

nu ta jaaliek auto siltumaa, ehhh... atkal atminu kaa savulaik koleegjim
bij garaazha gaterii, kur blakus deeljus zhaavee,  laukaa -30, garaazhaa
+ 30 :D intensiivaak straadaajot vaarti tika tureeti pusvirus lai nau
paaraak karsti :D

savukaart pac ar nupat no garaazhas, ar visu kurinaashanu laaga pat
ledus no sliekshnjiem pa visu dienu nespeeja nokust :/

> Benzīnu liet pie DD kategoriski neiesaku!

atkaljau :-) vecajiem labajiem plunzherniekiem tak gan nekaada skaade
:-) pilnai laimei veel benziinu labaas proporcijaas ar 2taktu ellju
atjaukt tik ;) betnu, jaa, panjemt 100gramus shnjabiiti siltumam ar
shitaadaa laikaa kategoriski neiesaka, bet vechi njem shakataa.

> Ar arktisku sveicienu,
> Ruu
> P.S. Starp saduļķošanos (CP) un parafīna "izkrišanas" sākumu (CFPP)
> parasti ir vairāki grādi , vismaz 4-5 kā minimums. Duļķošanās vēl nav
> mirstamā kaite!
> R.
nu kas ta ir tie miitiskie -32graadi liidz kuriem paredzeeta devielas
uzpldees nopeerkamaa? cp vaijcfpp?

=)
arc