[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

ramonz krani at inbox.lv
Sat Feb 19 23:43:18 EET 2011

  Mani savukārt pilnīgi neuztrauc, ko raksta kāds monopolista darba
vietā sēdošs, maksas pilsētas pārstāvis ar mūžam nepabeigtu remontu ,
kam par citu cilvēku dzīves realitāti ,  ir tik pat liela nojausma, kā
nēģerim par dzīvi Grenlandē. Tāpat par rozā brillēm un svēto pārliecību,
ka Dombrovskis ir bez maz dievs, kas ar feikiem aprēķiniem mēģina
iestāstīt, ka mums viss ir baigi kruta.
Tāpat arī par krīzi visgudrāk spriedelē valsts pārvaldē un valsts
uzņemumos strādājošie, tāpat kā par bērnu audzināšanu parasti
visgudrākie ir tie , kam bērnu nav.

Nepaliec nu infantils un personisks publiskā sarakstē. Neviens nav
aizskāris Tevi personīgi, bet runa iet par Latvenergo un kā izrādās ne
man vienīgajiem liekas nepamatota cena par elektroenerģiju, ne es
vienīgais jūtu krīzes ietekmi.

ramonz
======