[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Instigater instigater at projektam.lv
Sat Feb 19 17:14:17 EET 2011

On Sat, 19 Feb 2011 16:42:37 +0200, "Viesturs.R" <viesturs.r at gmail.com>
wrote:
> nē nu protams, vienmēr var atrast kādu iemeslu nevēlēties. tik, kā
> izskatās mums visiem (mums. visiem.) var nākties piespiedu kārtā
> izdarīt izvēli ko darīt tālāk. (balsot ar mietiem, balsot ar kājām,
> vai vēl kaut ko citu) . tāpēc arī ir ļoti svarīgi pārvarēt latvietisko
> nevēlēšanos meklēt domubiedrus, nevēlēšanos par kaut ko vienoties,
> nevēlēšanos kaut ko darīt. (nē tā nav demagoģija, es esmu nopietni
> satraukts par jautājumu - kas notiks tālāk, un kādu dzīvesziņu manu
> darbu rezultātā mani bērni atzīs par savu. kaut vai).

> [...]

Besī mani tas krāns, kurš no inbox raksta. Zin tik, kā noriet, bet
prāta jau nepietiek secināt, ka puse valsts patēriņa jau piespiedu kārtā
tiek iepirkta pa biržas cenu vai konkurējot ar to pašu Enefit un
Lietuvos Energija. Dombrovski es tik tiešām cienu, jo beidzot redzu, ka
tiek darīts tas ārprāta gals, kad tērēts tiek vairāk nekā saņemts,
beidzot sāk notikt tas, ka valsts lēnām sāk pelnīt ar saviem uzņēmumiem.
Ja tas pats Podniekos dzīvojošais krāns būtu padomājis, ka varbūt tomēr
kredītu verdzībā uz 40 gadiem dēļ 3 istabām nav jēga līst, tad strādājot
pašreizējajā darbā, noteikti būtu gana pārticis un nesūkstītos, ka visi
ir cūkas, tikai viņš ne. Ja kas, tad tā saucamā krīze (kuriem nu viņa
vispār bija) jau sen ir beigusies. Vienīgi gāzētāju laikā ļoti daudz kas
tika tik tālu sačakarēts, ka tagad ir grūti labot, un tieši tāpēc es
cienu Lācīti, ka viņš nepadodas un cīnās.