[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

ramonz krani at inbox.lv
Sat Feb 19 22:37:06 EET 2011

Nepareizi saprati, es vēlos, bet neesmu tāds ģēnijs un tik spējīgs, lai
varētu pēc darba, pēc  ģimenes vajadzībām, pēc savām vajadzībām vēl
nodarboties ar šādām lietām. Iespējams ka citiem cilvēkiem ir  citas
prioritātes, iespējams ka citi ar to arī pelna ka ir politikā, iespējams
ka biznes ir tā nostādits ka atliek laiks politikai. Man tā nav un
nevienu par to nevainoju, bet es nelīdīšu tur kur es nevaru pilvērtīgi
veikt savus pienākumus.  Lai nu kur, kur, bet politikā ir milzīga
atbildība par valsti, par tautu par cilvēkiem, ko savukārt  negrib
saprast tie kas tur ir ielīduši...un ne man vienīgajam rodas šaubas par
to, vai tas ir godīgi ka tādi feisi, kas atagd atrodas valdībā un seimā,
to ir pelņījuši un vai to ir pelnījusi tauta, mēs un mūsu bērni.

Man pārliecība radās, kad ar viņiem reāli personiski tikos, izrunājām
daudzas tēmas un man likās ka saprotu viņus un atzinu viņu iedejas par
sev pieņemamām. Domāju ka ar viņiem var runāt, ja nekas kadināls nav
noticis. Cik atceros , varēja pieteikties dažādās darba grupās arī.

Domubiedrus jau meklē, tikai tas nav vienkārši, parasti jebkurā
kompānijā izvēlas labāk par politiku nerunāt. Lai gan jau senatnē kāds
grieķu filozos bija teicis: ka ar politiku jānodarbojas visiem, savādāk
to darīs tikai daži...un pēc sava prāta.

ramonz
===