[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

ramonz krani at inbox.lv
Sat Feb 19 15:20:41 EET 2011

  Savādāk tā sanākNevajag stumt  demagoģiju atklātā veidā, bez satura
un bezjēgas  texc , spēlēšanās ap sarunu biedra izteiktajiem vārdiem,
frāzēm ar bezrezultātu beigās.
Nevajag uzsvērt manu nevēlēšanos, tam ir savi iemesli.

Es atšķirībā no citiem, kas jau 20 gadus sadomājušies esam ahūnākie
politiķi ( kaut gan mums principā vajag valstsvīrus, šī vardā
pamatnozimē), sevi necenšos pārvērtēt un nelīs tur kur nevajag. Man
atšķirībā no šodienas pelēkajiem uzvalciņiem nav neapslāpējamas vēlmes
uz citu rēķina zagt naudu un iegūt varu, tā kā to dara pašreizējie
mirlas. Man nav brīva laika un naudas, lai tajā visā piedalītos, bet
savu domu un pārliecību pārstāvēt es uzticētu
http://www.razotaja-latvija.lv/?page_id=31  tur arī vari izlasīt vārdus,
cik vien Tev liekās nepieciešams.

ramonz
======