[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Viesturs.R viesturs.r at gmail.com
Sat Feb 19 16:42:37 EET 2011

nē nu protams, vienmēr var atrast kādu iemeslu nevēlēties. tik, kā
izskatās mums visiem (mums. visiem.) var nākties piespiedu kārtā
izdarīt izvēli ko darīt tālāk. (balsot ar mietiem, balsot ar kājām,
vai vēl kaut ko citu) . tāpēc arī ir ļoti svarīgi pārvarēt latvietisko
nevēlēšanos meklēt domubiedrus, nevēlēšanos par kaut ko vienoties,
nevēlēšanos kaut ko darīt. (nē tā nav demagoģija, es esmu nopietni
satraukts par jautājumu - kas notiks tālāk, un kādu dzīvesziņu manu
darbu rezultātā mani bērni atzīs par savu. kaut vai).

ir ļoti labi, ka tev ko norādīt par pareizajiem, tikai jautājums - cik
liela tava pārliecība, ka viņi būs ar mieru tavu domu un pārliecību
pārstāvēt? (arī šai brīdī, kad visādas vēlēšanas ir tālu. kā ir, ar
viņiem var runāt par cita problēmām, vai viņi tikai savējās maļ?) un,
tāpat cik no tā, ko viņi sarakstījuši savā veblapā, viņi vispār dara?
(hvz kas ir ar to lepno latvietisko mazpartiju, kuras pārstāvji nu
tagad saeimā sēž?)

valsts vīrus mums visiem vajag, a naudu pienācīgu un citus resursus
viņu audzināšanai  mums dot redz negribās. nu i sanāk, kā vecajā cara
krievijā - "amatu tev dodu, iztikai sapelnīsi pats"...
v.