[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Viesturs.R viesturs.r at gmail.com
Sat Feb 19 14:31:01 EET 2011

vēlreiz jautāju - vai tu vari nosaukt kaut pārīti konkrētu cilvēku
uzvārdu, kam tu personīgi uzticētu pārstāvēt savas intereses? (it
īpaši, ņemot vērā tavu paša rakstīto, ka pats neko šajā jomā darīt
nevēlies)

zin te pilna valsts ar gudriniekiem kas to vien stāsta, kas citiem
būtu jādara, a kad paprasa ko pats gatavs darīt - rezultāts ir nulle.
V.