[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

ramonz krani at inbox.lv
Sat Feb 19 14:22:09 EET 2011

Visticamāk, ka es pie kloķiem negadīšos, vismaz man nav tāds dzīves
plāns, ne man arī kas kādam jāpiedāvā. Neesmu es tāda tipa cilvēks.
Bet skaidra ir viena lietas, kurai cerams piekritīsi, ka visi tie kas te
regulējuši un (tipa) vadījuši valsti, vienalga pozīcijā vai opozīcijā,
bet ir tur bijuši,  ir pierādījuši ka viņi to nespēj, un arī Dombrovskis
nespēj neko vairāk, kā atgremot iemācītus textus.
Tādēļ mans uzskats, ka šis lietas ir jādod darīt pavisam jauniem
spēkiem, cilvēkiem, partijām. Vecie nedrīkst piedalīties principā.
Cilvēkiem pašiem  rūpīgi jāizvērtē, jādomā un jālasa un jāvāc info, par
potenciālajiem kandidātiem, deputātiem etc, nevis kā tagad, ka savēl tos
kas vislabāk reklamējas.
Reklāmu kā tādu jāaizliedz principā, no valsts iedalot konkrētu summu
katras partijas kancelejas izdevumiem, informatīviem bukletiem un  mājas
lapu izveidei, kā arī konkrētu skaitu apmaksātus tarnsporta izbraukumus,
lai nokļutu pie cilvēkiem uz debatēm pirms vēlēšānām. Konkrētu skaitu un
laiku raidījumiem valts radio un televīzijā . Nekādas patvaļigas
intervijas, preses konferences utt.
Tad arī izkristalizēsies reāli piedāvājumi un bezsatura vāvuļošanai
nebūs nekādas jēgas. Tāpat proatnms ir jāpamaina šādi tādi likumi un
jālikvidē šāi tādi kantori, kas uz doto brīdi strādā tikai konkrētu
politisko spēku interesēs un no parastiem cilvēkiem tikai atgaiņājas ar
atmazkām, vai izmanto kā represīvo līdzekli, savas gribas uzspiešanai.

ramonz
====