[Autoliste] Re: divas infas

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Feb 14 11:26:36 EET 2011

On 2011.02.14. 9:52, Karlis wrote:
> Yebayaa var dabuut arii gatavus eksemplaarus par sapraatiigu cenu.
> Probleema - ar savu lietderiibas koeficientu vinji ir deriigi tikai
> \m/ izleecienos prieceet chomu acis. Leetaak par to malkas+ledus naudu
> buus nopirkt diizeljgjengjeri (kuram uz dzeses sisteemas var uzlikt
> paaris stirlingus :) )
Vot es arī nesaprotu, kas liedz būvēt tvaika katlu, turbīnu un lieko
siltumu novadīt uz mājas apsildi ziemā? Efektivitāte būs kudī augstāka
nekā kaut kādam sūda stirlingam, kura vienīgais pluss varētu būt tāds,
ka cilindros nenokļūst cita gāze kā vien tā, kas tur ielikta kopš tā
radīšanas.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn