[Autoliste] Re: divas infas

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Feb 14 11:54:29 EET 2011

Vasaraa apkure nav vajadziiga, tad nu to lieko siltumu var stirlingaa iemest.
Tas arii ir stirlinga bonuss - vinjsh praktiski jebkuru siltumu
starpiibu var paarveerst rotaacijaa. Tvaika turbiina sarazho
shausmiigi daudz siltumu, lai radiitu mazliet rotaacijas.

Ir kaads ljoti labs iemesls, kapeec mashiinaam uz radiatora un uz
izpuuteeja neliek daudz-daudz mazus stirlindzinjus - neatmaksaajas
sarazhot un vadaat to lieko smagumu, lai ieguutu mazliet energjijas.

Karlis