[Autoliste] Re: divas infas

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Feb 14 09:52:20 EET 2011

Yebayaa var dabuut arii gatavus eksemplaarus par sapraatiigu cenu.
Probleema - ar savu lietderiibas koeficientu vinji ir deriigi tikai
\m/ izleecienos prieceet chomu acis. Leetaak par to malkas+ledus naudu
buus nopirkt diizeljgjengjeri (kuram uz dzeses sisteemas var uzlikt
paaris stirlingus :) )

Karlis