[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

ramonz krani at inbox.lv
Wed Feb 2 23:16:33 EET 2011

nu katrs uztver kaa grib.grib pakasiities pakasaas, grib aplikt apliek,
grib normaali atbildeet atbild normaali.
gribeeju tautai diskusiju izraisiit, pie reizes uzzinot vairaakus
viedokljus un pieredzi ... kaa izraadaas ne visi pat zin par taadu, jo
Lukoilam shvaki ar reklaamu un maarketingu, arii es pirms tam nezinaaju
ka taada degviela eksistee. Noleemu paameegjinaat un ja laba, kaapeec
neieteikt citiem.
Es jau saprotu, ziemas depresija un taa....peace.

ramonz,
  iztestees un zinjos