[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Krescendo Paranoja krescendoparanoja at inbox.lv
Wed Feb 2 23:00:14 EET 2011

 Hvz kā bendžai, Lukoila dīzeli lietoju saviem pļerdakiem jau
 pāra gadus (pēc tā Staķika nesmukuma ar sniega tīrītājiem),
 izretis atšķaidot ar Nesti, vēl retāk- ar k-ko no Repsol vai Agip
 piedāvātā, filtrus mainot reizi gadā pirms ziemas, ap 30-40 k km,
 un nekas, nekas, nekas:)
 Tas ecto nav vēl ievērtēts, gan jau paspēs.
 KH,
 ne pa tēmu:)
  Citējot *Adro <adro at eriga.lv>*: