[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Thu Feb 3 08:43:03 EET 2011

>  gribeeju tautai diskusiju izraisiit, pie reizes uzzinot vairaakus
>  viedokljus un pieredzi ...
 -------------------------------------
 Vispār normāli, vismaz manā uztverē, jo vairāk tāpēc, ka
 "listi" es personīgi
 uztveru kā .... mmmmmm.... reālāku viedokļu izteikšanas vietu,
 kā, teiksim,
 DELFI komentārus :-))))) Te vismaz pamatskolnieki no spēļu /
 datorzālēm
 neplosās :-)
> kaa izraadaas ne visi pat zin par taadu, jo
>  Lukoilam shvaki ar reklaamu un maarketingu, arii es pirms tam
> nezinaaju
>  ka taada degviela eksistee. Noleemu paameegjinaat un ja laba,
> kaapeec
>  neieteikt citiem.
 ------------------------------------
 Vispār es humoru mīlot varētu paprasīt saviem kādreizējiem
 cīņu biedriem
 Krievzemē - kā nekā, vairāki strādā "Za Ruļom" un "Avto Revju"
 redakcijās.
 Pēc Jaungada te Rīgā vispār bija šo redakciju daļēja ...
 hmmm... izbraukuma
 konference :-))))))))))))) Mok viņi ko nebūt zin par konkrēto
 produktu?
>  Es jau saprotu, ziemas depresija un taa....peace.
 Nja, senāk par antidepresantiem mēdza saukt  "ziemas"
 pretparafinizēšanās
 piedevas dīzeļdegvielai :-) Vēlāk gan šai sakarā šo terminu
 atmeta un auto
 sakarā par antidepresantiem mēdz saukt vielas, kuras ļaunie
 policisti
 mēģina atrast šoferīšu izelpā :-)
 Ruu