[Autoliste] Re: Nivas jautājums

Krescendo Paranoja krescendoparanoja at inbox.lv
Thu Jan 13 11:31:55 EET 2011

 Nu par Latvenergo kā tādu man būtu visai daudz, ko rakstīt, tak
 slinkums. Īsāk- monopolam uz jūzeri ir pilnīgi pajāt. Tās
 pašas Ņivas un Comanderus visi elektrības_lietotāji at lv ir
 apmaksājuši un maksās un maksās un maksās.
 KH,
 beidzamo reizi ar šiem tiesājies par servitūtu nesaskaņoti
 novilktām drātīm.
  Citējot *Juris Knakis <lubes at inbox.lv>*: