Nu par Latvenergo kā tādu man būtu visai daudz, ko rakstīt, tak slinkums. Īsāk- monopolam uz jūzeri ir pilnīgi pajāt. Tās pašas Ņivas un Comanderus visi elektrības_lietotāji@lv ir apmaksājuši un maksās un maksās un maksās.<br /><br />KH,<br />beidzamo reizi ar šiem tiesājies par servitūtu nesaskaņoti novilktām drātīm.<br /> <br /> <div class="noTransl">Citējot <strong>Juris Knakis <<a href="mailto:lubes@inbox.lv">lubes@inbox.lv</a>></strong>:</div> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc           ; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">   Morgen!<br />   runājot par Latvenergo līnijmontieru transportlīdzekļiem - tiem<br />   autiņiem NAV PAREDZĒTS stāvēt grāžā! Uz katru mašīnu ir 2 montieru<br />   brigādes. Vieni izkāpj no mašīnas, kad beidzas maiņa, otri iekāpj<br />   mašīnā, kad sākas maiņa. Kad autiņš nobeidzas, dabū citu. Nobrauktais<br />   auto tiek laists izsolē pa atlikuma vērtības cenu. ;)<br />   Morsitis - drusku zin gan :)<br /> </blockquote>=======================<br /> :-) Nu man ar LE tik vien sakara, ka mans fāters, nu jau pensionārs,<br /> Augstsprieguma tīklā nostrādāja 55 gadus bez apstājas, pamatā<br /> par apakšstaciju vadītāju , kopumā 4 vienlaikus pēdējos gadus 25.<br /> Un arī dzīvo vecāki Iļģuciema apakšstacijā vēl šobaltdien. Tagad<br /> jau viss ir automatizēts un ap.st. apmeklē vien "servisa" brigādes.<br /> Bet par auto - var braukt tā un var braukt šitā, var auto nevērīgi lauzt<br /> un var daudzmaz saudzīgi "atnesties" :-) Par to jau runa ...<br /> Ruu<br /> <div> </div> </blockquote><br /> <br /> <div id="sig"> </div>