[Autoliste] Re: Nivas jautājums

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Thu Jan 13 08:52:59 EET 2011

> Morgen!
>  runājot par Latvenergo līnijmontieru transportlīdzekļiem - tiem
>  autiņiem NAV PAREDZĒTS stāvēt grāžā! Uz katru mašīnu ir 2
> montieru
>  brigādes. Vieni izkāpj no mašīnas, kad beidzas maiņa, otri
> iekāpj
>  mašīnā, kad sākas maiņa. Kad autiņš nobeidzas, dabū citu.
> Nobrauktais
>  auto tiek laists izsolē pa atlikuma vērtības cenu. ;)
>  Morsitis - drusku zin gan :)
 =======================
 :-) Nu man ar LE tik vien sakara, ka mans fāters, nu jau
 pensionārs,
 Augstsprieguma tīklā nostrādāja 55 gadus bez apstājas, pamatā
 par apakšstaciju vadītāju , kopumā 4 vienlaikus pēdējos gadus
 25.
 Un arī dzīvo vecāki Iļģuciema apakšstacijā vēl šobaltdien.
 Tagad
 jau viss ir automatizēts un ap.st. apmeklē vien "servisa"
 brigādes.
 Bet par auto - var braukt tā un var braukt šitā, var auto
 nevērīgi lauzt
 un var daudzmaz saudzīgi "atnesties" :-) Par to jau runa ...
 Ruu