[Autoliste] Re: Kāds tuvāk varētu iepazīstināt ar ņivu???

KPL kpl.listes at gmail.com
Sun Jan 2 18:51:13 EET 2011

> Es šitā sabiedriski derīgo darbu apvienoju ar Jaungada dāvanu visiem
> kaimiņiem, izraku ielu no sava pagalma līdz tai, kuru vismaz diennaktī reizi
> notīra, sanāca kādi 100m, no kuriem 70% bija tieši mans darbs. Fiskars
> lāpsta ir vērta katru iztērēto santīnu. Kaimiņi gan tik vien šķendējās, ka

aha, ja vien pareizaa paveida fiskaru (rokamo, nevis skjuureejamo)
vispaar kaukur vareetu nopirkt. Izvazaajos pa visu riigu, neatradu,
naacaas kaukaadu polju ljumiinija briinumu pa baisu naudu pirkt,
pagaidaam izskataas pusliidz ok

> nodokļi jāmaksā, bet kā traktoru palūdzot, tā atbildot, ka 3.šķiras ceļš -
> tīrot tad, kad neko citu vairs nevajagot tīrīt.

aha, te ar - mashiinas nau kur likt, bet tak neizkaaps un laapstu
nepavicinaas, labaak vienk iekaartosies starp 2 taadiem kas sev
izrakushi - un tos aaraa vairs nelaidiis.
Neko jau nevar iebilst - briiva vieta, kas pietam nav privaatiipashums.

--
KPL