[Autoliste] Re: Kāds tuvāk varētu iepazīstināt ar ņivu???

Rich richlv at nakts.net
Sun Jan 2 19:23:37 EET 2011

On 01/02/11 18:51, KPL wrote:

> aha, ja vien pareizaa paveida fiskaru (rokamo, nevis skjuureejamo)
> vispaar kaukur vareetu nopirkt. Izvazaajos pa visu riigu, neatradu,
> naacaas kaukaadu polju ljumiinija briinumu pa baisu naudu pirkt,
> pagaidaam izskataas pusliidz ok

jaa, shogad nezkaapeec shauraas fiskarenes nekur nemana - lai gan man
draugam svaiga ir, ja ljoti interesee, varu pajautaat, kur pirka :)
ko iesaku nepirkt - depo taada ar oranzhu pashu laapstu. tur skruuves,
kas tur pashu laapstu un rokturi, nekur neturas iisti un kriit aaraa.
man viena shitaada jaaved vinjiem atpakalj un jaaprasa nauda :/

--
  Rich