[Autoliste] Re: Kāds tuvāk varētu iepazīstināt ar ņivu???

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Jan 2 18:10:23 EET 2011

On 2011.01.02. 17:57, ramonz wrote:
> a nez, kur taanauda no tiem automaatiem paliek?.. gan jau kaadam
> resnam rumpim kabataa, jo vieniigie izdevumi ir dazji automaati
> n-gadus atpakaljuzstaadiiti un meeneshalga paaris policiem, kas tur
> dezjuuree.
Nu ja, tāpat viss vienā katlā tiek mests, sen vairs tā nodeva nekalpo
sākontējam mērķim. Starp citu, rodas sajūta, ka ir jaušamas pārmaiņas
vadībā, man pirmo reizi mūžā atsūtīja vēstuli ar uzaicinājumu ierasties
uz sava rajona attīstības plānojuma tuvākajiem 20 gadiem apspriešanu.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn