[Autoliste] Re: Kāds tuvāk varētu iepazīstināt ar ņivu???

richi.psiho at inbox.lv richi.psiho at inbox.lv
Sun Jan 2 00:30:39 EET 2011

 Ņiva  sāk interesēt tāpēc ka:
 1. Sievas rodņa izdomāja pārvākties uz "čuhņu"... da vēl tādu
 ka ziemassvētkos nevarēja tur pat aizbraukt.
 2.ceļa nodoklis ir  galīgi aizgājis šķērsām ...un nekādu
 uz rāmja esošo bobi nav iespējams uzturēt kā otro auto.
 3. paliku bez gāz mazdas ... tatad vajag ik pa laikam rezerves auto.
 4. ja jāizvēlas starp kautkādu golpveidīgo vai ņivu es domāju
 labāk ņivu - man līdz garažai  pievadceļs'jātīra ar
 rokām - piegriezies  tos 200m rakt!
 5. gāzi piespraust  ņivai varētu būt pupu mizas.
 Čoms bērnībā nodarbojās ar VAZ 2106 "tjūningu" ...vēl kautkur
 mētājas izvīlēts fiat 2.0 motors ...tā kā vaz 2106 kroplis
 interesē tā pamazāk, vairāk interesē  - viss kas nav
 standarta žiguļi komplektācija- kardāni tilti   sadalenes
 ...man par 'dzipiem poņa nekāda.
 Cik esmu  no vectēva dzirdējis  - krustiņi kardāniem
 neturot ne vella.. pie 90km/h salonā šofersi pastāvīgi
  kliedz -"banzai!!!" jo pa štrāsi vasarā nēsā
 Nu gaudo viss un klab...
 Vēl kas?
 Bremzes žiguļa?
 Aļuminija mēsli bunduļi?
 Ša ievērtēšu  manuālus tad paliks skaidrāk.
 Margrietas veikals ir zināms kā nekā Volga ar ir  :)
 Richi
  Quoting *Reinholds Zviedris <reinholds at dagmaara.lv>*:

  -- Tavs bezmaksas pasts Inbox.lv