[Autoliste] Re: Kāds tuvāk varētu iepazīstināt ar ņivu???

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Sun Jan 2 10:55:38 EET 2011

arii ar weber karbuuzi apriikots bishkji sakopts 1.6 80zs motors ir
pietiekams, lai vareetu uz asfalta ar 2. robu nospoleet. :) par
kardana krustinjiem vecteevs nau melojis, (visi 5) nav tie
izturiigaakie. jaa, salona troksnis kaa kuljmashiinas dampim. jaa,
bish neesaa, bet noveerots bija vairaaak taa kaa ziemaa gan. bet
pabraukt var arii 100-105kmh, pat ar vienasu piekabi, ja piekare
kaartiibaa. par bremzeem neatceros, atceros tikai, ka uzlikas
viileejaam no zil 130 kluchiem, vai?

mums gjimenee njiva bija 11 gadus, no `80. - `91. noripoja ~500kkm,
daaaaadz braukaajaam. :) vismaz man ar to pilniigi pietiek, lai nekad
vairs njivu negribeetu redzeet.

Rinalds