[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

gintsk at inbox.lv gintsk at inbox.lv
Wed Oct 20 13:35:48 EEST 2010

 Mani tagad nolietotie Gislavedi bija ļoti veci. Pirku tos
 mazlietotus un neapskatījos gadu, ieraugot labo stāvokli.
 Drausmīgi veci >5g. Noteikti nebūtu pircis tik vecus...  Kā
 jauni tie noteikti neturēja, bet kā jau rakstīju bija diezgan OK.
 Gumija uz tausti ir cietāka ka jauniem, tomēr tā joprojām
 darbojās.
 Manā skatījumā labāk 8g nostāvējuši Gislavedi kā jauni akmens
 Masteri!
 GintsK
 ================================
  Quoting *- Prichomzs - <prichomzs at gmail.com>*:

>    Reku Masterenes ar bezmaz par pusbriivu dala ... kura gada razha
> gan nav nekur noraadiits.
> http://www.pkp.lv/lv/?id=294&x=195&y=65&z=15&w2=1&b=&g= [1]
>
>      Un radaas jautaajums. Ja mastereneem taa gumija 2 gados paliek
> cieta ... Citiem kantoriem taa nav? Tas, ka katram sava gumija tas
> skaidrs, bet taa globaali njemot .... Man domaat ka treshaa sezona
> ar bezmaznebrauktiem GY taadaa gadijumaa ar nekam neder!
>
>      Katraa zinjaa, manaa miitnesvietaa lielaakai daljai ir naglas,
> kas ari paliidz izdariit izveeli. Labaak es taapat kaa visi, nekaa
> [...]
  -- Tavs bezmaksas pasts Inbox.lv

Links:
------
[1] http://www.pkp.lv/lv/?id=294&x=195&y=65&z=15&w2=1&b=&g=