[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Wed Oct 20 13:22:34 EEST 2010

> savulaik ulbrokaa bij piedaavaajumaa aizpeernaas masterenes pa puscenu :-))
> iespeejamas ka tagad kaads tirgonis pamaniijies vispaarejaa rieposhanaas
> karstumaa shoaadu faktu piekluseet :(
>
> vai ari tieshaam kvalitaates kontrole buutu aizgaajusi ciet tamama brendam?
>
> =)
> arc
> -----------------------------------

Reku Masterenes ar bezmaz par pusbriivu dala ... kura gada razha gan nav
nekur noraadiits. http://www.pkp.lv/lv/?id=294&x=195&y=65&z=15&w2=1&b=&g=

Un radaas jautaajums. Ja mastereneem taa gumija 2 gados paliek cieta ...
Citiem kantoriem taa nav? Tas, ka katram sava gumija tas skaidrs, bet taa
globaali njemot .... Man domaat ka treshaa sezona ar bezmaznebrauktiem GY
taadaa gadijumaa ar nekam neder!

Katraa zinjaa, manaa miitnesvietaa lielaakai daljai ir naglas, kas ari
paliidz izdariit izveeli. Labaak es taapat kaa visi, nekaa 1reiz tas tur
priekshaa sabremzees aatraak. Beztam te paarsvaraa piebraukts sniegs pa
ziemu. Starpcitu. Vietejie te ar shkjobas par beznaglaam un paariet pamazaam
uz naglaam.

--
Prichomzs
Honda Varadero