[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

gintsk at inbox.lv gintsk at inbox.lv
Wed Oct 20 13:27:53 EEST 2010

 arc, vai es pareizi saprotu, ka masterus velk iekšā Note? Vismaz
 vienmēr manīju tās vairumā un pirku tieši tur.
 Pirms divām dienām viņu kantorī aptustīju gumiju visai Masteru
 rindai: akmens!
 Var jau būt ka stendā bija kaut kādas aizpērnās.
  Bet esmu pārliecināts, ka viņas bija sūdīgas jau divus gadus
 pirms tam. Es tajās iegrābos vai nu 2005 vai 2006. gadā, mans
 darugs tādus akmeņus nopirka ar gada nobīdi.
 Par ķīniešu savukārt. Kamēr man mainīja riepas, Autobildā
 laikam atradu salīdzinājumu starp sakarīgām lietotām ziemenām
 un jaunām Ls22 maximas riepām. Secinājums bija, ka ir
 pārsteidzoši labi.
  Vienkārši ar kritisku pirkstu ir jātausta gumija.
 GintsK
  Quoting *arc <arc at intelectuals.net>*:

  -- Tavs bezmaksas pasts Inbox.lv