[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Oct 20 11:54:07 EEST 2010

vot mani interesee, kaa shipi traucee bremzeet uz brugja? shipu
virsmas laukums, saliidzinot ar paareejo kontaktvirsmu buus kaadi nu
max 10%. neenu, ok, spooorta zobrati, kas izlien 8mm aarpus riepas -
taa ir cita lieta, bet "civilaas" riepas, kuraam jaunaam miera
staavoklii shipi ir aaraa <2mm, nu nekaadi nespeej pa cietu segumu
"sliideet ar shipiem". cita lieta ir taa, ka parasti naglotas tiek
riepas ar cietaaku gumiju (kuraas labaak turas iekshaa naglas), tas
gan vareetu ietekmeet bremzeeshanu uz slapja asfalta/brugja.

uz ledus ar to 10% laukuma un 1-2mm ir pietiekami, lai sajustu
atshkjiriibu starp beznaglu un naglu riepaam. es jau te mineeju, ka uz
ledus pat viskrutaakaa \___m___/ beznaglu riepa ir vienkaarshi
nozheelojama, saliidzinot ar viduveeju naglu riepu.

par masteriem - ljoti svariigi, lai taas navarkas buutu svaigas.
vecaakas par 2 gadiem nau lietojamas. ja gumija ir cieta kaa koks,
taatad krutka vai vecas - taadas protams nevajag pirkt :)

--
Rinalds