[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

Adro adro at eriga.lv
Wed Oct 20 11:17:59 EEST 2010

Personiigi ljoti pretruniigi viedoklji kaa par shipiem, taa arii lameleem.
Peerngad brauciens uz leju pa apledojusu kalnu beidzaas ar atdurshanos
seetaa un pilniigu nespeeju kaut ko mainiit (Graspic DS2).
Seezot pasaziera kreeslaa kaut kaadaa WV, kurs bija apauts paaris
meeneshu brauktos, naglotos NordFrostos pilseetaa uz slapja asfalta
tika asisteets maigaa iestureeshanaa prieksaa staavoshajaa, kur
distance normaali buutu pietiekama.
Uz vasarniicu ar Imprezu tika vilkts Graspiciem, parasti izveeloties
ceļu, kur neviens nebrauca - aizsnigusi spuure. Katraa zinjaa nekad
neieseedos, gaaja cauri bez probleemaam, bet tas jau lielaa meeraa
tieshaam AWD nopelns.
Ir regulaari marshruti par bruģi - ar shipiem juutos kaa uz slidaam.
Savukaart lamelotaas riepas ar savu miiksto gumiju rada patstaaviigu
peldeesanas sajuutu un sliid nost no tramvaja sliedeem + iisti taa
riepa neturas apledojushaas risaas (kas gan ir dabiski).
Tajaa pashaa laikaa, ja buutu shobriid jaamaina riepas, laikam atkal
skatiitos uz lameleem, jo marshruts paarsvaraa pa pilseetu.
Ja sezonaa buutu vismaz paaris garaaki braucieni par lauku ceļiem,
tomeer izveeleetos kaut ko viltiigu ar shipiem - uz ledus un nobraukta
sniega, sajūtas stabilaakas.

Ernests