[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

gintsk at inbox.lv gintsk at inbox.lv
Wed Oct 20 13:06:49 EEST 2010

 Mans koncepts atkal ir tāds: pats *galvenais lai nav liels kontrasts
 *starp dažādiem ceļa apstākļiem. Lai tā riepa ir slikta uz
 asfalta un bruģa,. bet toties labi tur uz sniega/ledus. Cilvēks
 protams ir būtne adaptīva, tomēr vairums nespēj ātri pārlekt
 asfalts-ledus apstākļiem.
 Kādreiz braucu ziemas daudzcīņā. Tur savu pirmo medāli dabūju
 kailsalā, kur trase sastāvēja no ledus un asfalta mikšļa. Es
 visu izdarīju ačgāni kā citi: braucu ar mīkstajiem NF3, kuros
 nolaidu spiedienu uz 0.8...1bar. Katram saprotams, ka uz asfalta
 tāds auto pārvēršas par peldošu ļumekli, it kā lēnu,
 loģiski. Tomēr nē -  rezultātā dabūju mazu kontrastu starp
 asfaltu un ledu -  uz ledus auto bija ideāls, uz asfalta -
 nekāds. Varēju ierasti visu trasi braukt kā ziemas apstākļos. Un
 tieši uz šo cilvēcīgo īpatnību es vinnēju.
 Gandrīz ikviens braucējs arī pa tīru asfaltu ziemā brauc ar
 daudz lielāku piesardzību kā vasarā. Un asfalts nav tas, kur
 visvieglāk ievārīt ziepes. Toties uz ledus gandrīz ikvienam katru
 ziemu pa reizei sanāk braukt nedroši, pāri automobiļa un savu
 spēju robežai....
 Respektīvi es *esmu par tieši kārtīgas ziemas apstākļiem
 radītām riepām*. Tas nekas, ka tās biki vairāk tērē, auto  uz
 asfalta neklausa stūrei tik labi, varbūt gaudo skaļāk. Bruģis ar
 radzēm mani nebiedē -tagad uz tā ar platām vasaras tupelēm pa
 slapjām lapām ziepes savārīt ir vieglāk kā ar radžotām
 ziemenēm ziemā.  Galvenais lai, kad mani pārsteidz, ledus
 špures pamatnē ierastā asfalta vietā, man vēl paliek iespēja
 kaut ko ne tikai darīt bet arī izdarīt..
 GintsK
  Quoting *Adro <adro at eriga.lv>*:

  -- Tavs bezmaksas pasts Inbox.lv