[Autoliste] Re: kādam kompresoru gali nav?

richi.psiho at inbox.lv richi.psiho at inbox.lv
Mon Oct 18 11:03:24 EEST 2010

 1.  ko vien liecina ka vecie izvelk volgu no garažas un
 nepārlasot brauc uz trasi? Sorokins -vienkārši  nosprāga
 trases vidū! Volga nav lietojama bez katras daļas pārlasīšanas
 1x gadā :) Vecmeistari aizmirsa vai?
 2. Apstaigāju visas "remzonas" čaļi pēc pirmās sacīkstes pat
 nejēdza ka viņu 126 ir aizdirsts ar bākā sakrājušos mēslu
 kaudzi ! līmenis?
 3.60%  pie dzinēja nebija roka pielikta  deva ārā savus
 60zs labākajā gadījumā!
 4.  kāpēc tad  laiki atšķīrās vismaz par 30sek
 lēnāk nekā PSRS... kas noticis ? Barža palikusi vēl baržīgāka
 vai tomēr blīve starp sēdekli un stūri?
 Izstādē bija volga kurai katrā detaļā bija notecējumi krāsojot
  - cilvēks  viņu gribēja pārdot par 5kls!!!
 otra bija  ar  nesaprotama izskata lietajiem diskiem!
 Nevienam nebija oriģinālkomplektācijas salonā!
 Man būtu kauns rādīties ar tādu auto uz izstādi kur nu vēl
 naudu prasīt!
 Jā  ja tu uzskati ka tev ir retro tad piedod bet auto
 jāizskatās kā konfektei kas tikko no rūpnīcas izbraukusi ja
 nevari to nodrošināt nerādies!
 Daudzām no tām volgām pat sliekšņu īsti nebija nerunāsim par
 kautkādu kvalitāti!
 ja tas ir pāķisms!
  Quoting *Juris Knakis <lubes at inbox.lv>*:

>  It kaa jau taads briitinjsh pagaajis, bet tomeer man Tavs
> kategoriskums
>  bik nevietaa liekas :-) Iipashi, ja tu aptver to, cik taalu no
> saciikshauto
>  bija pat savulaik jaunai Volgai, kaads darbs bija jaaiegulda,
> tieshi DARBS,
>  lai tas laineris sakariigi brauktu :-) Ljoljiki? Ko ljoljiki, taa
> uz liidzenas
>  vietas praktiski neviens nav pratis braukt, arii aizgaajusho gadu
>  lielmeistari :-) Lai shodien shosejaa maaceetu braukt, kaa braalji
> Belmeri,
> [...]
  -- Tavs bezmaksas pasts Inbox.lv