[Autoliste] Re: kādam kompresoru gali nav?

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Mon Oct 18 09:46:56 EEST 2010

> Tur tiešām viss bija kā ar nazi pa vēnām!
>  Veci sū savilkti uz trases. Auto sēž pārsvarā  ļoļiki
>  kas ar
> auto braukt ta īsti nemāk ...u.t.t
 It kaa jau taads briitinjsh pagaajis, bet tomeer man Tavs
 kategoriskums
 bik nevietaa liekas :-) Iipashi, ja tu aptver to, cik taalu no
 saciikshauto
 bija pat savulaik jaunai Volgai, kaads darbs bija jaaiegulda, tieshi
 DARBS,
 lai tas laineris sakariigi brauktu :-) Ljoljiki? Ko ljoljiki, taa uz
 liidzenas
 vietas praktiski neviens nav pratis braukt, arii aizgaajusho gadu
 lielmeistari :-) Lai shodien shosejaa maaceetu braukt, kaa braalji
 Belmeri,
 vai jebkursh cits no veco laiku magamauceejiem ...ne jau tikai
 latvieshi :-)
 Vai rallijaa gaazt ar Volgu taa, kaa to pieprata Eikerts,
 Manchinskis, Henja
 Janovskis un visa plejaade ... Es jau neko, es ar taadaam mazaakaam
 mashiiniiteem  speeleejos ... un vispaar labaas puses "naaves
 seedeklii"
 ieraavies tupeeju :-)
>  Pie   "izstādes" nav neviena  ievērības cienīga 24
>  vieni kropļi un tjūneri ..
> vošem  vieni mēsli  pāķu līmenī!
>  Zēl palika to autiņu  ...to vien ka katrs kroplis taga
> saskrūvējis cenas uz
> rezerves daļām un autiņiem.
 Man gan liekas, ka arvien veel Tavs skats ir paaraak kategorisks.
 Ljaudis ir
 piegaajushi lietai katrs peec savas saprashanas, iespeejaam utt.. Un,
 manupraat, katram vinja radiitais galaprodukts ir tas labaakais :-)
 Un es
 taa iisti nesapratu par to paakju liimeni utt. :-( Tad jau sanaak, ka
 jebkursh
 ljautinjsh, kursh buuvee ko nebuut ar savaam rokaam, ir paakjis...
 :-(
 Ruu