[Autoliste] Re: kādam kompresoru gali nav?

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Tue Oct 19 10:20:59 EEST 2010

> 1.  ko vien liecina ka vecie izvelk volgu no garažas un
> nepārlasot brauc uz trasi?
> Sorokins -vienkārši  nosprāga trases vidū! Volga nav
> lietojama bez katras daļas
> pārlasīšanas 1x gadā :) Vecmeistari aizmirsa vai?
 Pieljauju, ka ljoti liela dalja gribeeja "pavizinaaties" ar
 minimaalaam "saapeem".
 Turklaat, zinot, kaads darbs un laiks jaaiegulda, lai piespiestu to
 voldzinju braukt
 "kaa vajag", es stipri shaubos, vai shodien kaadam ir liidzeklji,
 laiks utt., lai
 uztaisiitu voldzinju, teiksim, kaadreizeejaas PSRS pirmaa desmitnieka
 liimenii,
 vienalga, shosejai vai rallijam ...
>  2. Apstaigāju visas "remzonas" čaļi pēc pirmās sacīkstes pat
> nejēdza ka viņu
> 126 ir aizdirsts ar bākā sakrājušos mēslu kaudzi ! līmenis?
 Nuuu ... taa, protams, ir nolaidiiba :-) A ko vinji tur, ar standarta
 tvertneem brauca?
 Un vai tad K-126 veel ir apgroziibaa? Vispaar sportaa jau pirms 20 un
 vairaak
 gadiem tika lietoti tikai K-151 ... Toties vaaja orienteeshanaas
 taadaa visai sarezhgjiitaa
 uzpariktee, kaa karburators, shodien nekaads briinums vis nav :-)
>  3.60%  pie dzinēja nebija roka pielikta  deva ārā
> savus 60zs labākajā gadījumā!
>  4.  kāpēc tad  laiki atšķīrās vismaz par 30sek
> lēnāk nekā PSRS... kas noticis ?
> Barža palikusi vēl baržīgāka vai tomēr blīve starp sēdekli
> un stūri?
>  ---------------------------------------------
 Nu , par tiem 60 ZS buus bik par biezu teikts, bet ljoti iespeejams,
 ka ljaudis tieshaam
 brauca ar standarta motoriishiem, kaa saka, ne visai aatri, toties
 ilgi :-) No otras
 puses ... vai shodien vispaar vareetu atrast kaadu, kursh speej ar
 Volgu nobraukt
 apli, teiksim, 1:45? Diezi vai kaads "gaaziis" taadaa liimenii un
 tempaa, kaa brauca
 vecmeistari :-) Turklaat diezi vai kaadam gribeetos noshkjilt savaam
 rocinjaam
 skruuveeto auto - kaa pats atceries, palaikam arii Volgas riikoja
 Bikjerniekos taadus
 kreshus, ka maz nelikaas :-)
 Lai nu viiri brauc katrs savaa aatrumaa :-)
 Ruu