[Autoliste] Re: Metinātājs virtuozs tiek mekleets

Raimonds_V krani at inbox.lv
Thu Oct 7 21:02:08 EEST 2010

  jaa shaadaa zinjaa tev var piekrist un man liekas , ka kurbads.lv
vispaaba apa 250 eeraam veda. tikai jaapieskaita klaat veel
regjistraacija,nodoklis, tehn.pase, nodeva, numuru saliidzinaashana u.c.
crap  http://www.csdd.lv/?pageID=1098788705   kaa arii cilveekiem ir
nedroshiibas sajuuta, ja peerk auto kuru nav redzeejis savaam aciim,
izbraucis, pataustiijis... bet visaa visumaa tev taisniiba. ja auto cenu
kategorija nav zem 1000 eeraam, ir veerts padomaat.

ramonz
=====